Kosár

VISSZAKÜLDÉS

GLOBÁLIS GARANCIA ÉS TÁMOGATÁSI PROGRAM

A WeWoodnál törekszünk arra, hogy vásárlásod a lehető legegyszerűbb és legkényelmesebb legyen. Ha nem vagy elégedett termékünkkel, jelezd, hogy a helyzetet orvosolni tudjuk. Kérjük, olvasd el a termék visszaküldésére vonatkozó szabályozást.

Visszaküldésre vonatkozó szabályozás

Mielőtt visszaküldenéd a terméket, kérjük, keresd meg a csomagolásban található garancialevelet. Amennyiben nincs meg, annak szövegét megtalálhatod honlapunkon. Ha a garancia még nem járt le, akkor a terméket ingyen megjavítjuk vagy kicseréljük. Ellenkező esetben a javításért díjat számolunk fel.

Hogyan küldheted vissza termékünket?:

HA PROBLÉMA MERÜL FEL A WEWOOD TERMÉKKEL KAPCSOLTABAN, NE MENJ VISSZA A BOLTBA/WEBSHOPBA!

Kérjük, olvasd el a globális garancia- és támogatási programunkra vonatkozó részleteket.

1) Töltsd le az országodra vonatkozó visszaküldési űrlapot.

2) Nyomtasd ki és töltsd ki az űrlapot, követve az utasításokat. Ha lehet, használj újrahasznosított papírt.

. 3) Kérjük, adj meg minden szükséges információt, valamint ne felejtsd el csatolni a kitöltött visszaküldési űrlapot, illetve az órát.

Kérdéseiddel fordulj a hozzád legközelebb eső ügyfélszolgálathoz.

TÖLTSE LE A VISSZAKÜLDÉSI ŰRLAPOT:

Visszaküldési űrlap

Megjegyzés: Ha az alábbi országok valamelyikében laksz:
Albánia, Altana, Örményország, Bosznia, Horvátország, Grúzia, Izland, Koszovó, Macedónia, Moldávia, Montenegro, Norvégia, Oroszország, Szerbie, Svájc, Törökország, Ukrajna.
nyomtasd és töltsd ki ezt az űrlapot (proforma) és küldd el a csomaggal együtt. A űrlapot a csomag külsején helyezd el, hogy látható legyen.